środa, 18 grudnia 2013

Niespodziewane niespodzianki...

Witam Was gorąco w ten chłodny zimowy wieczór...

Dzisiejszy post będzie bardzo krótki, a to dla tego że mój wolny czas dalej jest bardzo ograniczony. :(
Z utęsknieniem wyczekuję 24 grudnia, bo od tego dnia będę miał 2 tyg. wolnego.
No ale dorzeczy...

Wczoraj wieczorem, odwiedził mnie mój chłopak i ku mojemu zaskoczeniu, wręczył mi ogromny prezent z okazji przyszłych urodzin. Trochę zirytowany (bo miał już nic nie kupować, wredota), rozpakowałem paczkę w której były dwa mniejsze prezenty. O_O
Oba prezenty okazały się lalkami ale nie byle jakimi, gdyż w większy prezent skrywał niesamowitego i bardzo trudnego do zdobycia Jack'a Sparrow'a!!


Byłem uradowany jak małe dziecko, bo zawsze chciałem go mieć ale wtedy jeszcze nie zbierałem lalek i dla tego podziwiałem go tylko na sklepowych pułkach. Po jakimś czasie gdy jednak zacząłem zbierać lalki, nie mogłem nigdzie znaleźć Pana Sparrow'a. 
Jednak dzięki mojemu cud chłopakowi moje jedno z marzeń się spełniło i tak oto do mojej lalkowej kolekcji dołączył niesforny pirat. ^_^

Ale to nie koniec niespodzianek, bo jest jeszcze drugi prezent, który za swoją papierową osłonką skrywał kolejną "niespodziewaną niespodziankę", a był nią Deuce, mój pierwszy lalkowy pan z serii Monster High!!
Wężowy chłopak prezentuje się świetnie, tylko szkoda że nie mam dla niego żadnego ubranka które by na niego pasowało... No ale wszystko da się jeszcze nadrobić. 

To tyle na dziś... Tak jak pisałem post jest krótki i skromny w zdjęcia, ale obiecuję że niebawem znów coś napiszę jednak tym razem tematem będę zbliżające się święta. :D

Tak więc do szybkiego napisania!
Pozdrawiam



p.s. Na koniec pochwalę się nowym wyglądem Midge, czyli moją kolejną lalkową stylizacją.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)


6 komentarzy:

  1. Cudowne płaszczyki! A Midge to wygląda jak milion dolarów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: Midge is very pretty and elegant. Nice gifts .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Your dolls have amazing coats! I love them
    Christine
    http://champagnebarbie.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałomyślny chłopak! :) Super prezenty a stylizacja godna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki facet to skarb :)
    A stylizacje lalek są obłędne! Sama ostatnio zaopatrzyłam się w taki płaszczyk dla lalek i coś mi się wydaje, że na jednym się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie jest dostawać prezenty (dawać oczywiście także!) - tym bardziej, gdy są tak trafione! Także nic tylko gratulować! Wszystkiego! :) Kochanej osoby, która wie z czego się ucieszysz, fajnych nowości w kolekcji itd! Lalek Monster High to fantastyczna sprawa. Sama zastanawiam się nad jednym Lalkiem z tej serii. Na chwilę obecną jednak podziwiam nabytki posiadaczy tych Lalek na innych blogach :)
    Płaszczyk - szyk i elegancja :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty