czwartek, 29 maja 2014

Barbie My Fab Fashions...

Cześć...

Jak już wiecie ostatnio dostałem w prezencie zestaw Barbie My Fab Fashions z lalką Summer. Postanowiłem zrobić jego krótką recenzję, aby chętni na jego kupno, mogli w pełni poznać zawartość tego zestawu. Aha, z góry chciałbym przeprosić za jakość zdjęć, ale niestety nie dopisała mi pogoda, przez co miałem kiepskie oświetlenie. -_-
Ok, to zaczynamy...

Barbie My Fab Fashions


W skład całego zestawu wchodzą następujące elementy:
Wszystkie "drobne" akcesoria z zestawu.
  • lalba Summer
  • 3 ubranka
  • 3 pary różnokolorowych butów
  • żółte okulary
  • 2 torebki (o różnym kształcie i kolorach)
  • różowy zegarek
  • 2 białe wieszaki
  • 3 różnokolorowe naszyjniki
  • biała opaska na głowę z różowym serduszkiem



Jak widać Mattel zadbał o dużą ilość akcesoriów, które na pewno zadowolą każdego miłośnika "bibelotów". ;)
Wśród dodatków są dwie rzeczy, które osobiście nie przypadły mi do gusty, są nimi okulary i przeźroczysty naszyjnik. Naszyjnik po założeniu jest praktycznie niewidoczny, co powoduje że staje się raczej zbędnym dodatkiem. Natomiast jeżeli chodzi o okulary to po ich założeniu zupełnie nie widać oczu lalki. (zdjęcie poniżej).

 

Buty spodobają się każdemu, gdyż mają bardzo ładne pastelowe kolory oraz ciekawe (i mało oklepane) kształty. Wszystkie ślicznie prezentują się na nodze lalki i świetnie pasują do każdego stroju. 
Moimi ulubionymi są białe sandałki na koturnie. <3



Czas na prezentację strojów. Jak już wspomniałem w sumie do naszej dyspozycji dostaliśmy zupełnie trzy różne stroje, których jakość i wykonanie stoją na bardzo dobrym poziomie.
Ewidentnie widać, że Mattel się postarało i nie zaserwowali nam kolejnych mega rażących i brokatowych kreacji, których czasem wykonanie dawało wiele do życzenia. ;)
Na wszelki wypadek wspomnę tylko, że wszystkie ubranka zapinane są na rzepy, co jest standardem jeżeli chodzi o produkty Mattela.

Pierwszy to strój podstawowy, w którego skład wchodzą białe rybaczki oraz różowo-żółty sweterek z dużym nadrukiem z przodu i rękawami do łokci. Muszę przyznać, że ten zestaw jest moim faworytem, pewnie ze względu na kolory i zerową ilość brokatu. ^_-



Drugim strojem jest dwuczęściowy komplet, w którego skład wchodzi krótka błękitno-biało-różowa spódniczki w kratkę oraz błękitny topu w białe serduszka wiązany na szyi.
Ten strój również prezentuje się znakomicie. Tak samo jak przy wcześniejszy stroju, możemy każdą jego część łączyć z innymi ubrankami jakie już posiadamy w swojej kolekcji, dzięki czemu stworzymy zupełnie nową niesamowitą kreację. :)



Ostatnim strojem jest jednoczęściowa sukienka bez rękawów, w pięknych pastelowych kolorach z ciekawym wzorkiem i (o dziwo) małą ilością brokatu. Podoba mi się jej prosty krój i ciekawy kolorowy wzór. Strój jest bardzo ładny i świetnie prezentuje się na każdej lalce.



Specjalnie na koniec zostawiłem prezentację głównej bohaterki zestawu Barbie My Fab Fashions czyli Summer. Jak widać na zdjęciach lalka posiada standardowy model Summer, co nie jest wielkim zaskoczeniem. Summer ma ładnym delikatnym makijaż. Jedyną rzeczą, którą bym w nim zmienił to kolor szminki, na bardziej stonowany-naturalny, gdyż Mattel ma tendencje do malowania ust na różowo (feee).
Włosy lalki są dość gęste i mają bardzo ładny złotawy kolor. Jedynym ich minusem który mnie na początku "zraził" było to, że przy pierwszym czesaniu liczna ilość włosów wypadła. O_o


Czas na ciało lalki...
Jak widać na zdjęciu, Summer nie posiada w pełni ruchomego ciała, a jej prawe biodro jest lekko odchylone w bok.
Nogi lalki są wykonane z bardzo twardego plastiku i nie zginają się w kolanach.
Moim zdaniem Mattel przesadził z ustawieniem lewej nogi, gdyż jest ona wygięta w dziwnej pozycji, co bardzo utrudnia ustawienie lalki oraz nadanie jej bardziej zróżnicowanej pozy. Praktycznie jesteśmy skazanie na ten sam rozstaw nóg (jak na zdjęciach). Ten minus możemy spróbować nadrobić różnorodnym ustawieniem rąk czy głowy, które są w pełni artykułowane.  


WADY:
- nie w pełni artykułowane ciałko
- dziwne ustawienie lewej nogi (utrudnia stanie)
- przy pierwszym czesaniu lalka gubi dużo włosów (mój egzemplarz) 
- cena (jeżeli kupujemy w normalnym sklepie)

NEUTRALNE:
- odciski na dłoniach - pozostałość po gumowych mocowaniach z pudełka
- odcisk na czole lalki - pozostałość po opasce, którą lalka ma na głowie


ZALETY:

- super dobrane kolory,
- ładny makijaż lalki,
- pomysłowe i ciekawe buty,
- dobrze działająca artykulacja rąk,
- bardzo ładne ubranko i akcesoria,
- cena (jeżeli trafimy na odpowiednią okazję w necie)

Podsumowując, zestaw Barbie My Fab Fashions, powinien zadowolić każdego miłośników ślicznych letnich strojów oraz licznych akcesoriów. Problemem może być jego cena, gdyż w naszych polskich sklepach nie schodzi poniżej 100 zł, jednak ten problem można ominąć kupując go przez internet. Z tego co zaobserwowałem to najbardziej przystępną cenę ma na FLTE, gdzie jego obecna cena to niecałe 69 zł. 
Wydaje mi się, że zestaw jest bardzo udany i wart posiadania, nawet pomimo kilku wad które wynalazłem.

To tyle na dziś...
Idę odpocząć po noce, pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Świetna recenzja! Zawsze można przeszczepić głowę Summer na ciałko fashionistas i będzie idealna :)
    Uwielbiam mold Summer! i z pewnością kiedyś ja sobie kupię :) Pierwszy zestaw jest najlepszy!
    Te najnowsze Barbie Fashion luxury? są strasznie drogie w sklepach, jeżeli kupuje się je tylko dla ubranek, więc tak samo jak z Summer, lepiej kupić na FLTE ;)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że moja recenzja komuś się spodobała. Dziękuję! ^_^
      Co do Barbie Fashion luxury, to popieram. Sam nawet planuję za przyszłą wypłatę zakupić śliczną Terese. :)

      Również pozdrawiam z deszczowego Wrocka!

      Usuń
  2. Świetny opis Summer i całego kompletu. Szkoda, że lalka nie posiada pełnej artykulacji, bo ta wystawiona noga może się w końcu znudzić. (Dzięki, bo nawet nie wiedziałam, że taka poza jest w sprzedaży)
    Fajny makijaż (te usta....wiem), fajne buty (białe są super) i pastelowe ubranka też w porządku.
    Recenzja bardzo przydatna i fajnie spisana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. :D Ciesze się, że moja mini recenzja na coś się przydała.
      Eh Żałuje tylko, że lalka nie jest w pełni ruchoma, bo jest naprawdę fajna i ładna.
      Serdecznie pozdrawia!

      Usuń
  3. Hello from Spain: I see that the body is not fully articulated. Nice pictures. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelka! Widzę że mattel idzie w podobną stronę co w połączeniu Pivotal i model muse.

    http://2.bp.blogspot.com/-dBPKW7cU9sw/UP7lJsGMr2I/AAAAAAAAHQk/Sym8vm5TYxk/s1600/DSC00026.JPG

    Ogólnie lalka i dodatki bardzo fajne i zgadam się z twoją oceną :D Te buty w paski były chyba już u jakiejś fashionistki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się... ;)
      Faktycznie te buty w paski, już gdzieś były... Ale mimo to i tak są fajne, mają ładny kolor. :)

      Usuń
  5. Dzięki za recenzję, ten zestaw wygląda znacznie lepiej z bliska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co... :) Nie jest to jakaś super recenzja, ale chyba dobra i taka. ;)

      Usuń
  6. Thank you to share with us these pictures !

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię i ja tę pięknotkę, aczkolwiek nie nabywam niuń dla ciuszków, bo w większości
    są dla mnie beznadziejne - czasem bywam nawet zadowolona z bucików - te białe
    mi przypominają modele sprzed 2-3 lat w sklepach, a co znane to i często lubiane...
    Summer ma słodki nosek i rzeczywiście ciekawą barwę włosów, nawet dla mnie,
    a nie jestem blondolubna - moja też jest powykrzywiana niby flavas - ale łapki ma
    żałośnie sztywne, choć i tak cieszę się ze słodkiej Susan...

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty