sobota, 13 września 2014

Wampirzy dylemat...

Cześć...

W dzisiejszym poście nie zaprezentuję żadnej ze swoich lalek, mebelków czy zdjęć z sesji...
Post będzie swego rodzaju prośbą o poradę i pomoc w wyborze lalek. :)

Wraz z moim partnerem doszliśmy do wspólnego wniosku, że w tym miesiącu sprawimy sobie odrobinę radości i "odpoczniemy" od zakupów do naszego mieszkania, którego 4 miesięczny koszmarny remont w końcu dobiegł końca. Tą radością mają być inne zakupy, jednak bezpośrednio poświęcone naszym zainteresowaniom.
Postanowiliśmy zamówimy coś na FLTE, a z racji tego że koszt wysyłki poszedł znacząco w górę to chcemy złożyć wspólne zamówienie. On planuję zamówić figurki swoich ulubionych pokemonów (jest ich wielkim fanem), a ja myślałem nad zamówieniem 2 lalek (pewnie nikogo to nie dziwi, hehe...). Tak więc po długim namyślę moje typy padły na 3 wampirze postacie z filmu Zmierzch...


Wybrane przeze mnie lalki to sami panowie, a są nimi Edward, Emmett Jasper... 
I w tym miejscu pojawił się problem, bo nie wiem na które dwie postacie się zdecydować.
Każda z lalek ma w sobie coś co mi się podoba, pomijając że każda urzeka mnie swoją blada karnacją to:





 Edward
 Podoba mi się sam Edward, jego buzia, ciało i super ubranko, które równie świetnie wyglądało by na innych moich chłopcach.. Zwłaszcza podoba mi się jego niebiesko biała koszula i kurtka.  













Emmett
Tu faworytem są jego eleganckie i stylowe ciuszki, Pewnie dla tego że podoba mi się ich kolorystyka i fakt że lubię koszulę (co widać po samych lalkach, bo każda z nich ma koszulę). Sama Emmett również mi się podoba ze względu na ładnie zbudowane ciało i nietypową urodę.















Jasper 
Ten chłoptaś, z włosami niczym młody bóg, zainteresował mnie zarówno samym swoim wyglądem jak i prostym ubrankiem (zwłaszcza trampkami, bo takich nie posiadam, a bardzo bym chciał je mieć).












Jak widać, każdy z panów jest interesujący przez nie umiem się zdecydować, którą dwójkę zamówić, a czasu na decyzję mam coraz mniej. o_O
Hm Może Wy macie jakieś sugestie lub swoje typy? Chętnie wysłucham waszych opinii na temat tych chłopaków. :)

Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze.

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Jasper jest wart kupienia, ale to kwestia gustu. Edwarda i Emmetta chyba łatwiej dostać na rodzimym Allegro gdyby cię naszła ochota na ponowny zakup kogoś ze "Zmierzchu". Więc Jasper plus Emmett... Edward zawsze będzie do kupienia, bo jest postacią pierwszoplanową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Każdy jest wart kupienia, bo każdy ma coś ciekawego. :)
      Na allego jest tylko jeden rodzaj Edwarda w stroju galowym, a ta wersja mi się nie podoba. Eh Wciąż nie umiem się zdecydować... A na podjęcie decyzji mam czas do środy.

      Usuń
  2. jeśli się wahasz czy jednego czy dwóch - zamów trzech i po bólu,
    chłopakom będzie raźniej, Ty nie będziesz się gryzł odrzuceniem
    któregokolwiek i na 2-3 m-ce usprawiedliwisz swą brzęczącą posuchę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę kupić 3 lalek, bo wyznaczyliśmy sobie konkretną kwotę jaką każdy z nas może wydać... Stanęło po 100zł na osobę. :) Tak więc w tej kwocie zmieszczą się tylko 2 wampiry. :)

      Usuń
    2. ha, a co mam powiedziec ja, ktora nieopatrznie obiecala slubnemu szlaban na lale
      do konca roku... i akurat teraz mnostwo ciekawych niun... no horrorr... zmierzch
      przy tym to niewinne romansidlo albo telenowela...

      Usuń
    3. Ja obiecywałem to samo, przed remontem ale niestety nie zawsze udawało mi się dotrzymać słowa. ^_^ Mimo to mój chłopina zawsze był wyrozumiały (może to też dla tego, że kupowałem tanie lalki i czasem jemu kupiłem pokemony). ;)

      Rozumiem tez Twój ból, bo jest masa lalek które BARDZO chciałbym mieć, jednak z powodu ważniejszych życiowych wydatków nie mogę sobie pozwolić na kupowanie wszystkiego czego zapragnę.. Przynajmniej na razie. :(

      Co do chłopaków ze "Zmierzchu" to prawda jest też taka, że nie miałem w planach ich kupna, a przynajmniej nie w najbliższym czasie. Chciałem zakupić tą lalkę:
      http://www.barbiecollector.com/shop/doll/university-oklahoma-barbie-doll-x9205
      Jednak że z M. ustaliliśmy sobie limit na zakupy, to wolałem za tą kwotę kupić 2 lalki zamiast jednej. :( Dzięki temu zyskam 2 nowych Panów (mam ich tylko 5) i przy okazji kilka fajowych ciuszków.

      Usuń
    4. ja wpadłam na pomysł, jak wyjść z twarzą ze zbyt pochopnie daną obietnicą - lal nie nabywam - teraz zagięłam parol na mebelki - mój projekt dłuta nader zdolnego a pracowitego Pana Górala - jeśli się uda - do marca będzie kompletto z surowej buczyny, ja coś dowiercę, pomaluję, ozdobię... na marzec przewiduję dla mej Uleńki koleżankę Agnes - meble przydadzą się ;D

      Usuń
  3. Ze swojej strony mogę polecić Emmetta, ponieważ posiadam :) Lalek w realu prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach promo. Tutaj kilka moich na szybko robionych zdjęć: http://neytiri-dollhouse.blogspot.com/2014/04/four-i-emmett.html

    I osobiście chyba bym wolała Jaspera, twarz Edwarda kompletnie mi się nie podoba i w żaden sposób do mnie nie przemawia. To tylko moje skromne zdanie, jestem ciekawa których Ty wybierzesz, będę oczekiwała relacji wraz ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba wezmę Emmetta, nie ukrywam że to jego ciuszki tak mnie ciągną do niego. :p Jednak co do drugiego wampira to jeszcze się nie zdecydowałem... :(

      Usuń
    2. Weź tylko pod uwagę, że koszula jest zszyta z kapami kamizelki. Tzn. nie ma kamizelki, są tylko te przednie jej części... Nie wiem czy to co piszę ma sens, mam nadzieję, że zrozumiesz xD Emmetta zdecydowanie polecam w każdym razie :)

      Usuń
    3. Rozumiem co masz na myśli. :)
      Po za tym, wiem że ta kamizelka to tylko taka atrapa. Wcześniej widziałem już zdjęcia na internecie... Mimo to bardzo podoba mi się ta koszulo kamizelka. Moi panowie będą super w niej wyglądać... Zwłaszcza Daniel (University African-American Ken). ^_^

      Usuń
  4. A kiedyś na allegro widziałam właśnie te wszystkie lalki. Plus w Smykach tez się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro ich cena jest większa niż na FLTE, a o Smyku to już nawet nie wspomnę. :)

      Usuń
  5. Witaj,mialabym tez dylemat... ale pewnie wybralabym Emmetta i Jaspera. Maja bardzo ciekawa urode. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszyscy wybierają Emmatta i Jaspera. :)
      Nie ukrywam, że ciągnie mnie do Edwarda, bo widziałem jego zdjęcia na flickerze, wygląda na nich świetnie, jest bardzo fotogeniczny... Do tego kusi mnie jego garderoba, podoba mi się jego koszula, kurtka i buty. ^_^

      Usuń
  6. Edka najłatwiej kupić u nas, więc w razie co, będziesz jeszcze miał szansę. Bierz pozostałych dwóch! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm Jeżeli mam być szczery to nigdzie u nas nie widziałem Edka. :)
      Może kiedyś na allegro, ale był drogi... A teraz jest tylko wersja w garniaku, a ta mi się nie podoba. :p

      Usuń
  7. Emmet krąży niedrogi po Allegro, kupiłam niestety ZAGRANICO, i to gołego- a szkoda, bo jego ciuchy to chyba połowa radości. Polecałabym tego lalka, bo to naprawdę piękny facet.
    Gratuluję końca remontu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańszy Emmett to 130 zł (już z kosztem przesyłki), a ja kupię go za mniej niż połowę ceny. :)
      Co do remontu to dziękuję, nie ukrywam że oboje z M. mieliśmy już go serdecznie dość. O_o

      Usuń
    2. Emmett krąży tańszy na allegro: http://allegro.pl/barbie-ken-emmet-y5910-lalka-zestaw-kolekcjonerski-i4641410760.html

      Usuń
    3. To i tak nie jest tańszy od tego z FLTE. :)
      Zresztą zrobiłem już zakup... Teraz czekam na paczkę, powinna być pod koniec przyszłego tyg. :D

      Usuń

Popularne posty