środa, 9 marca 2016

Liebster Award...


Bardzo dziękuję za nominację do Liebster Award od autorki super bloga: ToughAngel



Poniżej moje odpowiedzi na pytania zadane przez ToughAngel:

1. Dlaczego zbierasz lalki?
To proste, zbieram lalki gdyż bardzo mi się podobają i od dzieciństwa mnie interesowały. Po za tym ich stylizowanie i fotografowanie sprawia mi wiele radości. :) 

2. Od czego zaczęło się Twoje zbieractwo?
Hm Jeżeli miałbym patrzeć daleko wstecz to można powiedzieć iż moje zbieractwo zaczęło się od Action Mana i Xeny. Obie postacie były moimi pierwszymi i jedynymi lalkami jakie wtedy miałem. Dopiero kilka lat temu odważyłem się na kupowanie i kolekcjonowanie lalek.
W sumie wszystko dzięki mojemu partnerowi, który wspierał mnie w tej decyzji i dodawał odwagi do spełnienia marzenia z dzieciństwa.  

3. Co jeszcze zbierasz oprócz lalek? Jakie akcesoria, dodatki?
Temat rzeka hehe... Faktycznie zbieram nie tylko lalki ale również najróżniejsze akcesoria, ubranka czy mebelki. Bardzo często sam tworzę różnego rodzaju dodatki takie jak akcesoria, meble oraz dioramy, które potem wykorzystuję do swoich lalkowych sesji.
Od niedawna zbieram również śliczne figurki zwane Nendoroid'y, jednak moja kolekcja nie jest wielka, gdyż obecnie składa się z trzech figurek. :)



4. Jakie lalki najbardziej lubisz?
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie... Hm Mogę powiedzieć jakie lalki najczęściej kupuję. Podobają mi się ciemnoskóre oraz bladolice piękności o "dystyngowanym" wyglądzie i stylu. :)



5. Czego unikasz przy wyborze lalek?
Przede wszystkim staram się unikać różu oraz brokatu, którego nie trawię...


6. Jak obszerne są Twoje zbiory?
I na to pytanie jest mi trudno konkretnie odpowiedzieć, gdyż już dawno przestałem liczyć (za dużo z tym zachodu)... Ale na pewno mam ich ok 100 sztuk, tyle że niektóre z nich najchętniej bym sprzedał. 

7. Jak i gdzie przechowujesz lalki?
Spora większość, a raczej moje ulubione stoją na stojakach zamknięta w komodzie, gdzie mam do nich łatwy dostęp i w każdej chwili mogę je oglądać. :) Reszta lalek które przestały mi się podobać, popakowałem osobno w woreczki strunowe i schowałem do kartonu. Hm Muszę kiedyś pozbyć się tych lalek...  

8. Gdzie jest granica Twojego zbieractwa? I czy w ogóle jest?
Sam nie wiem... W sumie to moim jedynym ograniczeniem może być brak miejsca na przechowywanie swoich lalkowych zbiorów. No ale zobaczymy co czas pokarze. ;) 

9. Jeśli zdarzy Ci się sprzedać jakąś lalka, czy czasem tego żałujesz?
Jeszcze nigdy nie sprzedałem żadnej ze swoich lalek... ale chyba najwyższa pora abym zrobił przegląd i pozbył się tych które przestały mi się podobać. :)

10. Jak dużo czasu poświęcasz lalkowaniu?
Lalkowaniu staram się poświęcić każdą wolną chwilę... Co niestety nie zawsze mi się udaje. :)

11. Czy według Ciebie można wyrzec się lalkowania?
Trudne pytanie... Wydaje mi się, że u każdego jest inaczej. Jedni łatwo z czegoś zrezygnują, a innym przychodzi to z większą trudnością. Ja osobiście wiem iż mi nie jest łatwo zrezygnować z lalek, a to dla tego że ich zbieranie sprawia mi wiele radości. Ci co odwiedzają mojego bloga wiedzą że miałem lalkowy kryzys przez który odizolowałem się od lalek. Jednak stan ten nietrwała zbyt długo, bo po 1,5 miesiąca kupiłem sobie kolejną lalkę - Barbie Fashionistas - Fancy Flowers. ^_^


Teraz pora na moje pytania dla nominowanych przeze mnie osób... Tyle że nie wiem kogo mam nominować, gdyż z tego co widziałem to już chyba wszystkie blogi które znam zostały wcześniej nominowane przez innych. :) Eh Dla tego przepraszam ale nie poddam listy nominowanych... :( 

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tej zabawie. :)

6 komentarzy:

  1. ależ świetne foty zrobiłeś swoim zbiorom :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nendoroidy wielce mnie urzekły ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe, które przestałeś lubić... ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: congratulations for this award. I like reading your answers. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta akcja ma taki plus, że zawsze możemy dowiedzieć się o autorach blogów które obserwujemy czegoś nowego. Ty na przykład zaskoczyłeś mnie liczbą lalek w swoim zbiorze. Byłam przekonana, że w przeciwieństwie do mnie, masz idealnie wyselekcjonowaną i z rozwagą wybraną gromadkę, którą mamy okazję podziwiać na blogu. A jednak przy ilości ok 100 sztuk, oznacza to, że sporo z nich nigdy nam nie pokazałeś! :D Liczę na to, że przed wyprawieniem ich dalej w świat, sprawisz nam taką małą niespodziankę i napiszesz post pożegnalny prezentujący te ukryte skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ... a ja bardzo się cieszę, że masz już lalkowy kryzys za sobą :):)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty