wtorek, 25 stycznia 2022

SPRZEDAM Fashion Royalty Kyori Sato

 SPRZEDANA

Tak jak w tytule...

Nie będę się rozpisywać... W dużym skrócie, sprzedaje lalkę z serii Fashion Royalty Emerging Rebel z 2016 r. :) Kyori jest w BARDZO dobrym stanie i posiada wszystkie akcesoria łącznie ze stojakiem. Jedynie nie posiadam już opakowania, bo musiałem się go pozbyć z braku miejsca, po za tym lalka cały czas stała w zamkniętej gablocie.😀👍

Cena 550 zł (ewentualnie 500 zł + koszt wysyłki) 

Wysyłka poprzez paczkomaty Inpost'u - gratis!!

Aktualizacja 25.01.2022r.
Zależy mi na sprzedaży dla tego znów opuściłem cenę (tym razem nie już ostatecznie). Tak jak pisałem powyżej lalka jest w BARDZO dobrym stanie i ma wszystko co miała gdy ja kupowałem, więc nie mogę ją sprzedać za mniejsza kwotę, tym bardziej że często za gole się tyle płaci.😐☹️








2 komentarze:

  1. Jest śliczna. Z pewnością da wiele radości temu, kto ją kupi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nikt jej nie chce kupić... Była oferta zamiany ale ja już nie zbieram lalek więc nie mogłem z niej skorzystać. :(

      Usuń

Popularne posty